Prieinamumo pranešimas

Bendroji informacija

Inbank siekia gerinti savo skaitmeninių paslaugų prieinamumą, vadovaudamasis Europos prieinamumo akto (Direktyva (ES) 2019/882) reikalavimais ir jo perkėlimu į Lietuvos nacionalinę teisę.

Teisinis pagrindas

Šis prieinamumo pareiškimas paskelbtas vadovaujantis:

  • Europos prieinamumo aktu (Direktyva (ES) 2019/882), nustatančiu prieinamumo reikalavimus produktams ir paslaugoms.
  • Lietuvos Respublikos gaminių ir paslaugų prieinamumo reikalavimų įstatymu, kuriuo Lietuvoje įgyvendinama minėta direktyva ir nustatomi prieinamumo reikalavimai privačiojo sektoriaus paslaugų teikėjams, įskaitant finansines paslaugas.

Prieinamumo apimtis

Ši svetainė ir susijusios skaitmeninės paslaugos yra kuriamos laikantis taikytinų prieinamumo reikalavimų, nustatytų EAA ir Lietuvos teisėje, įskaitant:

  • Sąsajų kūrimą taip, kad jos būtų suvokiamos, valdomos, suprantamos ir patikimos (pagal WCAG 2.1 AA lygio principus).
  • Suderinamumo užtikrinimą su pagalbinėmis technologijomis, tokiomis kaip ekrano skaitytuvai ir naršymas klaviatūra.
  • Lygios prieigos prie informacijos ir funkcijų suteikimą asmenims su negalia.

Prieinamumo lygis

Svetainė iš dalies atitinka taikomų teisės aktų nustatytus prieinamumo reikalavimus. Atitikties įvertinimas grindžiamas:

  • Tinklalapių turinio prieinamumo gairių (WCAG) 2.1 versijos AA lygio taikymu.
  • Techniniais ir naudotojų vertinimais, kuriuos atliko Inbank vidiniai specialistai.

Nors Inbank siekia užtikrinti, kad visos svetainės dalys būtų prieinamos, kai kurios sritys šiuo metu gali neatitikti visų reikalavimų dėl techninių apribojimų ar kitų pagrįstų priežasčių. Dabartinės išimtys:

  • Trečiųjų šalių turinys: Kai kurios trečiųjų šalių teikiamos turinio dalys gali būti neprieinamos, įskaitant įterptą mediją, išorinius papildinius ar išteklius, kurių prieinamumo mes negalime valdyti. Siekiame bendradarbiauti su tiekėjais, kad būtų pagerintas jų teikiamų sprendimų prieinamumas.

Priemonės prieinamumui užtikrinti

Norėdamas užtikrinti skaitmeninį prieinamumą, Inbank įsipareigoja:

  • Integruoti prieinamumo patikrą į projektavimo ir kūrimo procesus.
  • Atsižvelgti į prieinamumo aspektus renkantis trečiųjų šalių sprendimus.
  • Periodiškai atlikti auditą ir atnaujinimus pagal WCAG standartus.
  • Mokyti darbuotojus taikyti prieinamumo principus ir gerąją praktiką.

Priežiūros institucijos kontaktinė informacija

Jei dėl mūsų skaitmeninių paslaugų prieinamumo turite nusiskundimų, kurių nepavyko išspręsti tiesiogiai su mumis, galite kreiptis į priežiūros instituciją:

Pareiškimo versija

  • Šis pareiškimas galioja nuo 2025-06-28